Výrobci / značky
Kategorie      

Obchodní podmínky

Úvod Jak nakoupitObchodní podmínky

1) Cena

Ceny na webu www.kilometry.cz jsou aktuální a jsou uvedeny včetně platného DPH.
Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.

 


2) Objednávka


Způsoby objednání zboží: 

Objednávka musí obsahovat tyto náležitosti:

  • dodací a fakturační adresu
  • kontaktní telefon a e-mail
  • u firemních zákazníků IČ a DIČ
  • název (případně upřesnění – barva, velikost…)
  • cenu
  • počet kusů 
  • požadovaný způsob dodání


3) Dodací podmínky pro doručení v ČR


a) Česká pošta s platbou na účet 

Na základě příchozí objednávky Vám zašleme elektronickou cestou fakturu, na základě které uhradíte částku za zboží na uvedený účet. Po připsání peněz na náš účet Vám bude zboží neprodleně odesláno. V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás informovat.

 

  • od 120 Kč vč. DPH za balík na poštu
  • od 150 Kč vč. DPH za balík do ruky

b) Česká pošta s platbou na dobírku 

 

  • nelze (pouze ve zvláštních případech)

c) Alternativní dopravce (GLS, PPL, DPD, Zásilkovna domů a jiné)

 

  • od 99 Kč

 

e) Zásilkovna - dodání zboží na jednu z poboček


  • zásilky do 5 kg 69 Kč vč. DPH
  • zásilky do 10 kg 129 Kč vč. DPH


f) osobní odběr

je možný po předchozí domluvě na adrese: Zbuzany, U Menhiru VI 237, případně lze domluvit na místech našich přednášek, náš program naleznete na www.altiplano.cz/inpage/nas-program-919/. Kontaktujte nás předem na telefonu 603 438 580 nebo na e-mailem na kilometry@kilometry.cz.

Pokud bychom neměli zboží skladem a dodací lhůta by se mohla protáhnout, budeme Vás včas informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. 

 

Faktura, návod případně záruční list jsou zasílány společně se zbožím.


4) Platební podmínky

  • Bankovním převodem na základě proforma faktury na náš účet u Fio banky: 3335533355/2010
  • V hotovosti (dobírkou) při převzetí balíku. Platba se předává přímo řidiči nebo přepážce ČP oproti doručence.
  • V hotovosti při osobním převzetí zboží


5) Změny

Vyhrazujeme si právo na změny produktů, které jsou způsobeny technickým vývojem a pokrokem. 
Jednotlivé součásti produktů mohou být nahrazeny podobnými, se stejnou jakostí a užitnou hodnotou.


6) Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě postupujte následovně:
1) Kontaktujte nás s žádostí o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vaším číslem účtu.
2) Pokud jste již zboží obdržel a převzal, doručte nám je osobně nebo zašlete je zpět na naši adresu (uvedenou na balíku) a to takto: 

  •   zboží musí být v původním nepoškozeném obalu.
  •   zboží nesmí být použité,
  •   zboží musí být nepoškozené,
  •   zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.),
  •   společně se zbožím musí být zaslán doklad o koupi nebo jeho kopie.

Zboží posílejte doporučeně (ne na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám vystavíme dobropis a peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet. 
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

Reklamační řád

1) Povinnost kontroly

Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě nás neprodleně informujte o nepřevzetí zásilky (telefonicky na 603 438 580 nebo e-mailem na kilometry@kilometry.cz) V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně nás informovat o této skutečnosti (telefonicky na 603 438 580 nebo e-mailem na kilometry@kilometry.cz). 
V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána.

2) Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci

  • zboží bez doložení původu nákupu
  • zboží poškozené přírodními živly jako je voda, oheň … 
  • zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
  • zboží mechanicky poškozené 
  • zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
  • zboží poškozené neodborným servisním zásahem

3) Jak uplatnit reklamaci?

V případě, že zboží splňuje kriteria pro přijetí na reklamaci postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte práci nám a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu.

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu. I přes Vaše převzetí zboží v porušeném obalu je zástupce přepravce povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. V případě jakýchkoliv problému nebo nejasností, jak zásilku reklamovat, neváhejte nás kontaktovat.

V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu s průvodním dopisem s popisem vady.

 

4) Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci je přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací. 

Adresa pro přijetí reklamace:
Kilometry.cz
U Menhiru VI 237
252 25 Zbuzany

Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Jiří Vacek

 

5) Náležitosti potřebné k reklamaci

  • daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím
  • reklamované zboží zabalte a přiložte kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno
  • přiložte podrobný popis vady výrobku
  • všechny vyjmenované dokumenty vložte do obálky a zašlete na adresu uvedenou v bodě 4. (nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu)

6) Náklady na dopravu

Náklady na dopravu reklamovaného zboží do sídla Kilometry.cz nebo na jinou předem domluvenou adresu hradí zákazník. Z důvodu možnosti poškození zásilky při zasílání k nám, Vám doporučujeme zásilku pojistit.

 

7) Souhlas s reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce případně okamžikem zakoupení v sídle firmy. 

 

Zboží posílejte doporučeně (ne na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám vystavíme dobropis a peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet.

Copyright 2015 - 2024 © kilometry.cz